ZAŠTO NAS OBMANJUJU?  (ili DOKLE ĆE NAS OVI FARBATI?) kolumna

ZAŠTO NAS OBMANJUJU? (ili DOKLE ĆE NAS OVI FARBATI?) kolumna

Pregledano :1801

 

Dobro što je 1. kongres poduzetnica Jugoistočne Europe počeo i završio u samo jedan dan, tko zna što bi sve isplivalo da je trajao više? Što bi se sve „skufralo“ organizatorima? Naš gradonačelnik Vinko Grgić, okružen svojom dvorskom svitom, za nas pokupio povelju „Grad prijatelj ženskog poduzetništva“. Sada će naša Dinka (iz TZ) imati posla da postavi table na svim ulazima u grad, neka svi znaju tko smo i što smo. Kad već nemamo novih projekata, ulaganja i zapošljavanja, neka imamo barem table!

Naši lokalni mediji ovome su Kongresu dali „planetarne“ dimenzije i mnogi su s pravom očekivali da potraje barem kao što su nekada trajali kongresi SKJ i SKH u našoj ne tako davnoj prošlosti. Možda bi tada i predsjednica Kolinda Grabar Kitarović našla vremena i skoknula na sat-dva do Kongresa, makar samo zbog prilike da upozna našu lokalnu poduzetničku zvijezdu , a kojoj čini mi se baš i nije osobito omiljena. No, zna naša lokalna zvijezda da se u politici štošta mora progutati. Zato je ona odlučila (pro)žvakati našu Kolindu. I sve nam je to nakitila u nekakvoj emisiji pa rekla: ...kako sam uopće došla do prilike da govorim prije Predsjednice Republike Hrvatske. Kao prvo moram reći da je to za mene jedna velika čast, bez obzira na to što svi imamo nekakva svoja mišljenja, neki put se slažemo s idejama koje čujemo od naših vodećih ljudi u državi, neki put se i ne slažemo, ali bez obzira na to sve, mislim da bi svatko pristao kad bi imao priliku govoriti ispred samog Predsjednika ili Predsjednice u ovom slučaju naše Lijepe domovine. “ Naša draga lokalna zvijezda, u svom blaženom neznanju o protokolu, stavila sebe ne samo ispred, nego i iznad Predsjednice! Ovakvima je samo nebo granica.

 

A naša Predsjednica i potpredsjednica Vlade RH, ministrica Martina Dalić, prihvatile pokroviteljstvo i sudjelovanje na otvaranju Kongresa, no na njemu se pojavile nisu. Jer se u međuvremenu razotkrilo da je glavni sponzor ovoga ženskoga skupa bugarska tvrtka OneCoin koja se bavi mutnim financijskim poslovima. HNB je upozorio građane kako im od ove tvrtke prijeti financijska prijevara.Nečuveni skandal. Cilj ovoga Kongresa bio je poticanje žena na veći poduzetnički angažman. Iako je neviđena blamaža na Kongresu i organizatorima ostavila neizbrisivu ljagu, u takvom okruženju naš je gradonačelnik primio povelju "Grad prijatelj ženskog poduzetništva". Sada bi u Novoj Gradiški trebao nastati „boom“ od ženskog poduzetništva! No, ako je suditi po onoj staroj narodnoj mudrosti „Koja ptica rano pjeva, u podne se usere u gnijezdo.“ Kakvu bi korist mogli imati od podjele poduzetništva na muško i žensko? Žao mi je dečki, sada ste vi na redu boriti se za ravnopravnost.

 

Nije naš Vinko baš toliko naivan. Zna on kako mora uvjeriti gladnu raju da živi bolje nego prije, iako svi znamo da nam bolje nije. Svi znamo da su prijevremeni izbori koje je isprovocirao gradu donijeli samo štetu: uzaludno potrošen novac, propušteno vrijeme i prilike. Ipak, treba utvrditi, tko je i koliko od rušenja profitirao? Hvatajući se za „slamku spasa“ Vinko svu nadu polaže u dobitnu kombinaciju na prošlim izborima, zato se opet skriva iza skuta žena. A znamo kako on i neki mu bliski partijski drugovi ne uvažavaju baš žene, čak ni u svojoj stranci, zato im neke drugarice ove godine nisu došle na proslavu Dana žena. Ima onih „muškarčina“ koji izgleda omalovažavaju žene, zato jer ih se panično boje,ali se znaju koristiti njima... Mirela je to, kao zamjenica gradonačelnika, shvatila i dala ostavku, pametna žena uvijek zna kada treba otići. I kad se vratiti, uz dogovor „ruka ruku mije“.

Zato su posljednjih dana Mirela Glavaš i tvrtka Kontoar d.d. top-tema u našim lokalnim medijima, reklama je uvijek dobro došla. Vinko će, zbog ženskih glasova, žene upregnuti u svoju kampanju i uz „iće i piće“ na na račun poreznih obveznika potrebna mu je ova marketinška priča o ženskom poduzetništvu. Ženski glas je najeftiniji i lako se dobije - za jedan crveni karanfil (ili ružu).S nekima koji se uz ostalo predstavljaju prijateljima ženskog poduzetništva očekujem Amsterdamsku ulicu u kojoj su umjesto ulične rasvjete crvene lampe i pravi procvat ženskog poduzetništva u našem gradu. Ovoga 8. marta (ožujka) još neki se rastrčali po uredima, pogonima, trgovinama i ulicama s crvenim karanfilima i ružama u naramku.I zadnjem slijepcu je sve jasno.U našem mirnom i idiličnom gradu u kojemu teče" med i mlijeko "i u kojemu ako je vjerovati glasinama HDZ silno pomaže svom rivalu SDP.No,treba biti strpljiv i vidjeti tko će se pojaviti na kojoj listi i koji kapaciteti će se staviti u službu građanima da im služe ,a ne da vladaju.Jer neka stara čeljad odavno su potošena i smiješna nam je njihova bolesna ambicija.Neka izborni cirkus s tima i takvima otpoč(i)ne .Meštri od politike su ponovno na (ne)djelu.

Ovih dana čula sam jedan dobar vic koji glasi: „Kako prepoznati uspješnog SDP-ovca? Nosi sunčane naočale i odjeven je u kabanicu. Sunčane naočale jer mu smeta Bljesak, a kabanica da se sakrije od Oluje!“

Stalno mi u uhu zvoni isto pitanje: Dokle će nas ljigavci i beskičmenjaci (koji koaliraju i s lijevima i desnima samo da bi se bogatili) farbati?

ZPP

 

 

 

Kolumna